Sprache: Katalanisch
Verlag: Bernat Metge - La casa dels clàssics, 2025
ISBN 10: 8498594596 ISBN 13: 9788498594591
Anbieter: Majestic Books, Hounslow, Vereinigtes Königreich
EUR 24,20
Anzahl: 1 verfügbar
In den WarenkorbZustand: New.
Zustand: New. Idioma/Language: Catalán. En plena maduresa, quan ja és un orador i polític reconegut, Ciceró escriu el seu tractat polític més influent, La república, que, inspirant-se en les obres de filosofia política dels grans pensadors grecs (com Plató o Aristòtil), ofereix per primera vegada en llatí una obra de filosofia política que serveix per reflexionar al voltant de la situació de la República romana. L?obra que va dur a Roma el pensament polític dels grecs, una reflexió profunda sobre la millor forma de govern en una República en crisi *** Nota: Los envíos a España peninsular, Baleares y Canarias se realizan a través de mensajería urgente. No aceptamos pedidos con destino a Ceuta y Melilla.
Zustand: Nuevo. En plena maduresa, quan ja és un orador i polític reconegut, Ciceró escriu el seu tractat polític més influent, La república, que, inspirant-se en les obres de filosofia política dels grans pensadors grecs (com Plató o Aristòtil), ofereix per primera vegada en llatí una obra de filosofia política que serveix per reflexionar al voltant de la situació de la República romana. Lobra que va dur a Roma el pensament polític dels grecs, una reflexió profunda sobre la millor forma de govern en una República en crisi.
Sprache: Katalanisch
Verlag: Bernat Metge - La casa dels clàssics, 2025
ISBN 10: 8498594596 ISBN 13: 9788498594591
Anbieter: Kennys Bookstore, Olney, MD, USA
Zustand: New. 2025. 1st Edition. paperback. . . . . . Books ship from the US and Ireland.
Sprache: Katalanisch
Verlag: Editorial Alpha SL Mai 2025, 2025
ISBN 10: 8498594596 ISBN 13: 9788498594591
Anbieter: AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Deutschland
Taschenbuch. Zustand: Neu. Neuware - En plena maduresa, quan ja és un orador i polític reconegut, Ciceró escriu el seu tractat polític més influent, La república, que, inspirant-se en les obres de filosofia política dels grans pensadors grecs (com Plató o Aristòtil), ofereix per primera vegada en llatí una obra de filosofia política que serveix per reflexionar al voltant de la situació de la República romana.L obra que va dur a Roma el pensament polític dels grecs, una reflexió profunda sobre la millor forma de govern en una República en crisi.