Isbn: 9788447538980 - flamenca (filologia ub – biblioteca) (4 Ergebnisse)

ISBN
Mit der Detailsuche verfeinern

Optimieren Sie Ihre Suche

  • Bücher (4)

bis

Benutzerdefinierte Preisspanne (EUR)

bis

  • Sprache: Katalanisch

    Verlag: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2015

    8447538982 / 9788447538980

    • Softcover

    Anbieter: medimops, Berlin, Deutschlandmedimops

    Verkäufer/-in mit 5 Sternen
    Verkäufer/-in kontaktieren

    Zustand: Gebraucht - Befriedigend

    EUR 11,87

    EUR 10,00 Versand 
    Versand von Deutschland nach USA

    Anzahl: 2 verfügbar

    Zustand: good. Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average WORN book or dust jacket that has all the pages present.

  • Sprache: Katalanisch

    Verlag: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2015

    8447538982 / 9788447538980

    • Softcover

    Anbieter: AG Library, Malaga, MA, SpanienAG Library

    Verkäufer/-in mit 5 Sternen
    Verkäufer/-in kontaktieren

    Zustand: Neu

    EUR 19,00

    EUR 17,48 Versand 
    Versand von Spanien nach USA

    Anzahl: 1 verfügbar

    Zustand: New. Idioma/Language: Catalán. Escrita en occità al segle XIII, Flamenca és una història d'amor d'una qualitat literària comparable a la de les principals obres de tots els temps. Però és també, i potser per damunt de tot, un cant a l'alegria de viure sense entrebancs, i la defensa d'una concepció de la vida en la qual el plaer ocupa una posició central, per tal com constitueix una elevada aspiració, pròpia en exclusiva de gent intel ligent i culta, que duu a menysprear els interdictes. L'autor proposa una ètica i fins i tot una teologia de l'hedonisme que de ben segur deuria provocar alguna prevenció en forma de censura. Protagonitzada per éssers lliures, com Flamenca una jove resplendent de la regió que li dóna nom, i una de les grans creacions de la literatura universal i Guillem de Nevers un cavaller que es disfressa de clergue per poder seduir i alliberar la dama reclosa per la gelosia extravagant del seu marit, aquesta novel la reuneix tot el saber eròtic forjat per la tradició trobadoresca. Traduïda per primera vegada en català per Anton M. Espadaler, que l'ha prologada i anotada, és, pel temps en què va ser escrita, una reivindicació de la civilització que la va fer possible. *** Nota: Los envíos a España peninsular, Baleares y Canarias se realizan a través de mensajería urgente. No aceptamos pedidos con destino a Ceuta y Melilla.

  • Sprache: Katalanisch

    Verlag: UBE, 2015

    8447538982 / 9788447538980

    • Softcover

    Anbieter: Imosver, PONTECALDELAS, PO, SpanienImosver

    Verkäufer/-in mit 5 Sternen
    Verkäufer/-in kontaktieren

    Zustand: Neu

    EUR 19,00

    EUR 28,60 Versand 
    Versand von Spanien nach USA

    Anzahl: 5 verfügbar

    Zustand: Nuevo. Escrita en occitá al segle XIII, Flamenca és una história d'amor d'una qualitat literária comparable a la de les principals obres de tots els temps. Peró és també, i potser per damunt de tot, un cant a l'alegria de viure sense entrebancs, i la defensa d'una concepció de la vida en la qual el plaer ocupa una posició central, per tal com constitueix una elevada aspiració, própia en exclusiva de gent intel ligent i culta, que duu a menysprear els interdictes. L'autor proposa una ética i fins i tot una teologia de l'hedonisme que de ben segur deuria provocar alguna prevenció en forma de censura. Protagonitzada per éssers lliures, com Flamenca -una jove resplendent de la regió que li dóna nom, i una de les grans creacions de la literatura universal- i Guillem de Nevers -un cavaller que es disfressa de clergue per poder seduir i alliberar la dama reclosa per la gelosia extravagant del seu marit-, aquesta novel la reuneix tot el saber erótic forjat per la tradició trobadoresca. Traduïda per primera vegada en catalá per Anton M. Espadaler, que l'ha prologada i anotada, és, pel temps en qué va ser escrita, una reivindicació de la civilització que la va fer possible.

  • Sprache: Katalanisch

    Verlag: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2015

    8447538982 / 9788447538980

    • Softcover

    Anbieter: Revaluation Books, Exeter, Vereinigtes KönigreichRevaluation Books

    Verkäufer/-in mit 5 Sternen
    Verkäufer/-in kontaktieren

    Zustand: Neu

    EUR 46,88

    EUR 11,64 Versand 
    Versand von Vereinigtes Königreich nach USA

    Anzahl: 1 verfügbar

    Paperback. Zustand: Brand New. 56 pages. Spanish language. 8.27x6.22x0.71 inches. In Stock.