Els perses. Els Set contra Tebes. Dieser Artikel ist nicht verfügbar.
Sprache: Katalanisch
Verlag: Editorial Alpha SL Mai 2025, 2025
- Softcover
- Neu

Anbieter: AHA-BUCH GmbH, Einbeck, DeutschlandAHA-BUCH GmbH
Verkäufer/-in mit 5 Sternen
AbeBooks-Verkäufer/-in seit 14. August 2006
Nicht verfügbar
Softcover
Zustand: Neu
EUR 31,17
Artikelbeschreibung vom Verkäufer
Neuware - De les més de noranta tragèdies que Èsquil va compondre al llarg de la seva vida, només set han arribat fins als nostres dies. Aquest volum presenta dues de les més emblemàtiques, Els perses i Els Set contra Tebes, que porten a escena la cara més terrible de la guerra. Els perses, l'única tragèdia conservada que tracta d'un fet contemporani, porta a escena la guerra que va enfrontar grecs i perses pel domini de l'Egeu, i explora, en la figura del Gran Rei, Xerxes, les conseqüències de mantenir una actitud excessiva i plena de supèrbia. En Els Set contra Tebes, en canvi, el conflicte que es representa és civil, de germans contra germans, de veïns contra veïns. ¿És justícia o traïció, atacar la pròpia pàtria per recuperar un poder que per dret et pertoca Dues tragèdies que plantegen més interrogants que respostes, però que ens fan reflexionar al voltant de les conseqüències nefastes de la supèrbia, de la voluntat de domini i de la guerra.
Bestandsnummer des Verkäufers 9788498594584
- Titel
- Els perses. Els Set contra Tebes
- Autor
- Èsquil
- Verlag
- Editorial Alpha SL Mai 2025
- Veröffentlichungsjahr
- 2025
- Zustand
- Neu
- Einband
- Taschenbuch
- Sprache
- Katalanisch
- ISBN-10
- 8498594588
- ISBN-13
- 9788498594584
De les més de noranta tragèdies que Èsquil va compondre al llarg de la seva vida, només set han arribat fins als nostres dies. Aquest volum presenta dues de les més emblemàtiques, Els perses i Els Set contra Tebes, que porten a escena la cara més terrible de la guerra. Els perses, l’única tragèdia conservada que tracta d’un fet contemporani, porta a escena la guerra que va enfrontar grecs i perses pel domini de l’Egeu, i explora, en la figura del Gran Rei, Xerxes, les conseqüències de mantenir una actitud excessiva i plena de supèrbia. En Els Set contra Tebes, en canvi, el conflicte que es representa és civil, de germans contra germans, de veïns contra veïns. ¿És justícia o traïció, atacar la pròpia pàtria per recuperar un poder que per dret et pertoca? Dues tragèdies que plantegen més interrogants que respostes, però que ens fan reflexionar al voltant de les conseqüències nefastes de la supèrbia, de la voluntat de domini i de la guerra.
„Inhaltsangabe“ gehört möglicherweise zu einer anderen Auflage dieses Titels.
Über die Autorin bzw. den Autor
Èsquil (Eleusis, 525 aC – Gela, 456 aC) és el més antic dels tres grans tràgics atenesos. Considerat el creador de la tragèdia grega, va obrir el camí a Sòfocles i Eurípides. Algunes de les seves obres més aclamades, com Els perses o Els set contra Tebes, van ser el resultat de les seves experiències a la batalla de Marató i Salamina contra els perses. En l’Orestea, la seva obra mestra, ressegueix una de les històries més sagnants i commovedors de l’Antiguitat.
Carles Riba i Bracons (1893-1959) va ser un escriptor, traductor, editor i sobretot poeta català. Com a traductor del grec antic, va ser el primer a traslladar el teatre d'Èsquil al català, amb una prosa que reflecteix a la perfecció la llengua complexa del poeta grec. També va traduir l'Odissea, les Vides paral·leles de Plutarc, i el teatre de Sòfocles i d'Eurípides.
Carles Riba i Bracons (1893-1959) va ser un escriptor, traductor, editor i sobretot poeta català. Com a traductor del grec antic, va ser el primer a traslladar el teatre d'Èsquil al català, amb una prosa que reflecteix a la perfecció la llengua complexa del poeta grec. També va traduir l'Odissea, les Vides paral·leles de Plutarc, i el teatre de Sòfocles i d'Eurípides.
„Über diesen Titel“ gehört möglicherweise zu einer anderen Auflage dieses Titels.