Un llibre excepcional i personalíssim en la producció literària de Josep M. Espinàs.
Josep M. Espinàs s'ha decidit a parlar del seu ofici d'escriptor. Un ofici que, des de molt jove, continua exercint als vuitanta anys.
Un ofici i una vida que han avançat simultàniament. Espinàs s'explica i ho fa amb la seva independència i el seu punt d'ironia habituals. El lector trobarà en aquestes pàgines un autoretrat indirecte però també una clara visió del que l'escriptor pensa sobre la importància de les idees i les emocions, de l'èxit i del fracàs, de l'ambició, de la quantitat i la qualitat de l'escriptura, de l'admiració, dels lectors, dels crítics...
Un àlbum de reflexions incisives -sobre l'ofici i sobre la vida- que acaba amb una original proposta de necrologia on no hi falta l'humor.
Ressenyes:
«Espinàs desmunta tòpics, un rere l'altre.»
Llàtzer Moix, La Vanguardia
«Quan un llibre m'interessa i m'emociona, voldria que no s'acabés mai i correria a felicitar l'autor.»
Sergi Pàmies, La Vanguardia
«Un cofre de joies.»
Josep Pernau, El Periódico
«Espinàs s'ha afegit a la nòmina d'escriptors com Kipling o Hemingway, que ens han deixat alguns dels comentaris més útils i més savis sobre l'ofici d'escriptor. De lectura obligatòria per a professionals i profans.»
Sam Abrams, El Mundo
Die Inhaltsangabe kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
Josep Maria Espinàs (Barcelona, 1927-2023) va construir una obra literària de gran abast en diversos camps. Es va iniciar com a novel·lista, gènere en què va obtenir els premis Joanot Martorell i Sant Jordi. També va guanyar el Víctor Català per a llibres de contes. Més endavant va tornar a la ficció amb la novel·la Vermell i passa i el llibre de narracions Un racó de paraigua. Va fer una singular aportació a la literatura de viatges amb nombrosos recorreguts a peu per diferents territoris de Catalunya, Castella, Andalusia, Galícia, el País Basc, el País Valencià i Mallorca, entre d'altres.
Entre els seus títols més destacats sobresurten tres llibres de contingut autobiogràfic: El teu nom és Olga, traduït a vuit llengües, El nen de la plaça Ballot i Inventari de jubilacions. S'hi han sumat Temps afegit, breu creació literària de moments diversos que pot ser considerada un autoretrat; Relacions particulars, un relat del tracte personal que va tenir amb Cela, Pla, Delibes, Sagarra, Foix i Espriu; El meu ofici, una incisiva reflexió sobre la relació entre l'ofici d'escriure i la societat, I la festa segueix i A ritme del temps, que continuen la línia literària autobiogràfica de Temps afegit. A més d'aquests títols cal destacar Entre els lectors i jo, una mostra suggestivament comentada de les cartes que va rebre, i Una vida articulada, una selecció dels textos que Espinàs va publicar diàriament durant més de 35 anys a l'Avui i a El Periódico. També s'han recollit en llibre-CD, amb gran èxit, Les 26 cançons infantils.
Josep M. Espinàs va rebre el Premi d'Honor de les Lletres Catalanes i fou membre de la Reial Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona.
„Über diesen Titel“ kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
EUR 12,99 für den Versand von Spanien nach USA
Versandziele, Kosten & DauerEUR 13,67 für den Versand von Spanien nach USA
Versandziele, Kosten & DauerAnbieter: Hamelyn, Madrid, M, Spanien
Zustand: Muy bueno. : En 'El meu ofici', Josep Maria Espinàs reflexiona sobre su oficio de escritor, una actividad que ha desempeñado desde joven hasta sus ochenta años. A través de sus páginas, el lector encontrará un autorretrato indirecto y una visión clara de lo que el escritor piensa sobre la importancia de las ideas y las emociones, el éxito y el fracaso, la ambición, la cantidad y la calidad de la escritura, la admiración, los lectores y los críticos. Un álbum de reflexiones incisivas sobre el oficio y sobre la vida que termina con una original propuesta de necrología donde no falta el humor. EAN: 9788496735156 Tipo: Libros Categoría: Literatura y Ficción Título: El meu ofici Autor: Josep Maria Espinàs Editorial: La Campana Idioma: ca Páginas: 168 Formato: tapa blanda. Artikel-Nr. Happ-2024-04-18-b9336a2d
Anzahl: 1 verfügbar
Anbieter: medimops, Berlin, Deutschland
Zustand: very good. Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jacket that does show some signs of wear on either the binding, dust jacket or pages. Artikel-Nr. M0849673515X-V
Anzahl: 1 verfügbar
Anbieter: AG Library, Malaga, MA, Spanien
Zustand: New. Idioma/Language: Catalán. Reflexions incisives sobre la relació entre els oficis i la societat. 2a edició *** Nota: Los envíos a España peninsular, Baleares y Canarias se realizan a través de mensajería urgente. No aceptamos pedidos con destino a Ceuta y Melilla. Artikel-Nr. 1394961
Anzahl: 1 verfügbar
Anbieter: Revaluation Books, Exeter, Vereinigtes Königreich
Paperback. Zustand: Brand New. 100 pages. Catalan language. 8.35x5.43x0.47 inches. In Stock. Artikel-Nr. zk849673515X
Anzahl: 1 verfügbar
Anbieter: KALAMO BOOKS, Burriana, CS, Spanien
Tapa blanda. Zustand: Nuevo. Artikel-Nr. PRH9788496735156
Anzahl: 1 verfügbar
Anbieter: Imosver, PONTECALDELAS, PO, Spanien
Zustand: Nuevo. Reflexions incisives sobre la relació entre els oficis i la societat. 2a edició. Artikel-Nr. B529980007
Anzahl: 3 verfügbar