Roma, Segle I aC.: Un jove iber se implica en la revolució amatoria del poeta Ovidi contra las lleis del omnipotent César August...
¡Un viatge a los albors de l'amor i del poder a occident!
Urgídar, un jove iber de Lesera, arriba a Roma l'any 1aC per formar-se com a orador i poeta. Acompanya Ovidi en la creació de la seva Ars Amatoria, que revoluciona les relacions de parella i desafia les lleis morals d'August.
La novel·la és una peripècia iniciàtica entre esclaus, poetes, espies, bordells, mercats, termes, circs, palaus, jardins, festes, orgies, atemptats, verins, exilis, navegacions, illes, rituals màgics... i una perillosa conspiració per succeir l'emperador de Roma.
L'ambició d'August, els verins de Livia, les orgies de Júlia, la paciència de Tiberi i els jocs d'Ovidi -inculpat com a doctor adulteri- teixeixen una trama històrica de la qual brota la noció de parella occidental.
Die Inhaltsangabe kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
Víctor Amela (1960) fa més de mitja vida que fa de periodista. Des del 1984 firma a La Vanguardia cròniques, crítiques i entrevistes. Avui és el degà de la crítica televisiva a la premsa espanyola, a més de co-creador de «La Contra», on ha publicat més de 1.500 entrevistes.
És habitual en programes de ràdio i televisió, imparteix classes magistrals de periodisme i comunicació, i ha estat distingit amb nombrosos premis, entre ells el de l'Asociación de la Prensa de Madrid, el del Gremi d'Editors de Catalunya, el Protagonistas, dos Micrófonos de Plata, l'Antonio Mompeón Motos, el Catalunya de Comunicació i Relacions Públiques, el Ferrer Eguizábal de Periodisme, l'Angel de Bronze de la Comunicació, el Goliads i el Premi La Llança 2011 d'Omnium Cultural.
Ha publicat els títols següents: Amor contra Roma, El Càtar imperfecte, Tots el s meus secrets, Història cultural de l'audiovisual, Haciendo la contra, Algunas cosas que he aprendido, Haciendo la contra 2, Retratos y recuerdos de la vida forcallana, La televisió espectacle, Antología de citas i Paraules d'amor: 101 declaracions apassionades.
„Über diesen Titel“ kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
Anbieter: Hamelyn, Madrid, M, Spanien
Zustand: Very Good. : Sumérgete en la Roma antigua con 'Amor contra Roma' de Víctor Amela. Esta novela histórica te transportará a una época de intrigas, pasiones y conflictos épicos. Descubre los secretos de los emperadores romanos y las luchas de poder que marcaron una era. Una lectura apasionante que te sumergirá en un mundo de amor y guerra en el corazón del Imperio Romano. EAN: 9788490700921 Tipo: Libros Categoría: Historia|Literatura y Ficción Título: Amor contra Roma Autor: Víctor Amela Editorial: B de Bolsillo (Ediciones B) Idioma: ca Páginas: 320 Formato: tapa blanda. Artikel-Nr. Happ-2025-02-26-98b1779f
Anzahl: 1 verfügbar