El mínim que es pot dir és un trajecte vivíssim des dels anys de clandestinitat fins a avui dia amb parades en el desenvolupament del moviment estudiantil i el nou sindicalisme obrer dels seixanta, l’amarga experiència de la divisió dels socialistes catalans l’agost de 1966, la construcció de la unitat democràtica contra el franquisme, l’assoliment de la unió del socialisme català en un sol partit, el restabliment de la democràcia i la Generalitat, el retorn del president Tarradellas... Victòries il•lusionants i derrotes amargues, el llarg cicle pujolista a Catalunya i els governs d’Entesa a la Generalitat.
Die Inhaltsangabe kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
Raimon Obiols i Germà (Barcelona, 1940) és eurodiputat des de l’any 1999. Llicenciat en Ciències Geològiques, inicià la seva activitat política a la universitat. Fou un dels dirigents del Moviment Socialista de Catalunya, Convergència Socialista de Catalunya i el Partit Socialista-Congrés, i un dels fundadors, el 1978, del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC). Fou diputat a les Corts espanyoles per Barcelona entre 1977 i 1982, i al Parlament de Catalunya entre 1984 i 1999. Entre 1983 i 1996 fou primer secretari del PSC, i president del partit entre 1996 i 2000.
„Über diesen Titel“ kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
Anbieter: Hamelyn, Madrid, M, Spanien
Zustand: Muy bueno. : En sus memorias políticas, Raimon Obiols ofrece una visión profunda de su trayectoria y del panorama político. Publicado en 2013 por RBA Libros, este libro de 447 páginas explora temas de política y gobierno, así como reflexiones biográficas del autor. Una obra esencial para comprender la política contemporánea a través de la experiencia de uno de sus protagonistas. EAN: 9788482646213 Tipo: Libros Categoría: Otros Título: El mínim que es pot dir Autor: Raimon Obiols Idioma: cat Páginas: 447. Artikel-Nr. Happ-2026-07-07-7b432f1c
Anzahl: 1 verfügbar